Anahtar Kelime Analizi Yapmak

Anahtar Kelime Analizi Yapmak

Merhaba;
Bugün SEO ( Arama Motoru Optimizasyonu ) için en önemli unsurlardan birisi olan anahtar kelime analizi’ni ele alacağız. Neler bunlar kısaca bahsedeyim, anahtar kelimemizin; aranma hacmi, toplam sonuç, rekabet oranı, rakiplerinizin sıralaması. Bu analizlerimizi yaptıktan sonra nasıl bir yol izlememiz gerektiğini daha iyi anlamış olacağız.

Anahtar kelimemiz “Peyzaj” Olsun. Google Adwords: Anahtar Kelime Aracı kullanarak kelimemizin Tam, Geniş ve Öbek aranma sonuçlarını bulalım.

Peyzaj Kelimesi için Aranma Sonuçları;
Tam Aranma Hacmi: 9.900 ( Orta seviye Rekabet )
Geniş aranma hacmi: 110.000 ( Düşük seviye Rekabet )
Öbek aranma hacmi: 110.000 ( Düşük seviye Rekabet )

Şimdi anahtar kelimemizi google‘de arayalım.
Peyzaj kelimesini arattım ve sonuc olarak “Yaklaşık 6.650.000 sonuç” bulundu.

Rakiplerinizin sıralamasını da kontrol ettikten sonra SEO Danışmanınıza bu bilgileri aktararak sizlere nasıl bir çalışma planı izlemeniz gerektiği konusunda yönlendirecektir.

Etiketler: , , , ,

Bir Yorum Yapıldı Konu “Anahtar Kelime Analizi Yapmak”

  1. seo.hasem.com.tr diyor ki:

    http://seo.hasem.com.tr/anahtar-kelime-belirleme-ve-analizi/

    Bu yazımızda biraz daha kapsamlı bir analiz bulunmaktadır.

Yorum Yap, Fikrini Paylaş

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir