Seo Uzamanı / Seo Danışmanı Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Seo Uzamanı / Seo Danışmanı Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Bir Seo Uzmanı / Seo Danışmanı ile çalışmaya başlamayı düşünüyorsanız dikkat etmeniz gereken önemli konuları bu yazımda sizlerle paylaşacağım.

Kaynak Olarak Google Web Sayfası Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) sayfasını kullandım.

 

  • Ne zaman Bir SEO Uzmanı ile çalışmaya başlamalıyım?

Sitenizi yeniden tasarlayacak veya yeni bir site ile sektörünüze girmeye karar verdiğinizde, bir SEO Uzmanı ile çalışmaya başlamak için en en uygun zamandır. Bu sayede siz ve SEO Danışmanınız sitenizin daha temelinden arama motorlarına uygun bir biçimde tasarlanmasını ve kodlanmasını sağlarsınız. İyi bir SEO Uzmanı mevcut bir siteyi de arama motorlarına uygun bir hale getirebilir.

  • SEO Uzmanı / Danışmanı seçerken Aşağıda yazılı olan soruları iletebilirsiniz.
  1. Refernaslarını ve çalışma prensiplerini öğrenebilirmiyiz?
  2. Arama Motorlarının kurallarına uygun mu çalışıyorsunuz?
  3. Ne kadar zamanda, nasıl sonuçlar elde ediyorsunuz?
  4. Çalışmalarınızı ne kadar etkili buluyorsunuz?
  5. Bizim sektörümüzdeki tecrübeniz nedir?
  6. Ülkemde/Şehrimde size refernas olabilecek kişi/kurum varmı?
  7. Global siteler tasarlama konusunda bilginiz nedir?
  8. En önemli SEO Teknikleriniz ve uygulamalarınız nelerdir?
  9. SEO alanında ne kadar zamandır çalışmalar yapıyorsunuz?
  10. Sitem üzerinde yapacağınız çalışmaların ne kadarını benimle paylaşıp gerekçeleri ve nedenleri ile birlikte bana detaylı bilgi verecek misiniz?
  • Dikkatli olmanız gereken Hususlar.
  1. Size durup dururken e-posta gönderen SEO firmalarına ve web danışmanlıklarına veya acentelerine karşı tetikte olun.
  2. Kimse Arama Motorlarında birinci sıra garantisi veremez.
  3. Gizemli ve amaçlarını açıkça ifade etmeyen şirketlere karşı dikkatli olun.
  4. Makul bir biçimde seçim yapın.
  5. Paranızın nereye gittiğini anlamaya çalışın.
  • Dikkatli olunması gereken diğer noktalar nelerdir?
  1. Gölge etki alanlarına sahipse
  2. giriş sayfaları üzerine diğer müşterilerine ait bağlantıları koyuyorsa
  3. adres çubuğundaki anahtar kelimeleri satmayı teklif ediyorsa
  4. gerçek arama sonuçları ile arama sonuçları sayfalarında görünen reklamları ayırt etmiyorsa
  5. sıralamayı, sadece herhangi bir şekilde zaten bulabileceğiniz anlaşılması güç, uzun anahtar kelime grupları üzerinde garanti ediyorsa
  6. birden çok takma ad veya sahte WHOIS bilgilerini kullanıyorsa
  7. trafiği “sahte” arama motorlarından, casus yazılım veya kötücül yazılımlardan alıyorsa
  8. Google dizininden kaldırılmış veya Google’da listelenmeyen etki alanlarına sahipse

 

Etiketler: , , , ,

Yorum Yap, Fikrini Paylaş

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir